matildajosefine

Alla inlägg under augusti 2010

Av josefine möllerström - 29 augusti 2010 18:38

   ~ jag är blir jätte lätt yr ~ 

 

~ jag har aldrig ätit kräftor ~


~ jag är höjdrädd ~ 


~ jag hatar spindlar ~

 

   

Av josefine möllerström - 28 augusti 2010 17:52

kom hem för en stund sen, åt precis. Det blev vinst med 1-0. Hanna gjorde ett snyggt mål! Nu sitter jag o äter isglass, vet inte vad som händer ikväll, lär väll blir mys med familjen framför en film eller nått! Hörs sen eller imorrn !

 

Av josefine möllerström - 28 augusti 2010 12:12

 Tänkte ha en frågestund! Så fråga på nu i det


här inlägget, hur många gånger ni vill! ;p

-

Av josefine möllerström - 28 augusti 2010 12:00

Var skolfoto igår, vi fick inte se gruppbilden. Men vi knäppte lite kort med emelies kamera också. Var på DM-semifinalen igår i flickor 97. Spelade ju inte men var där o kolla. Dom vann med 6-0.kl3 äre match på HK-vallen. Alla lär ju komma o kolla!

       

-

Av josefine möllerström - 26 augusti 2010 21:37

  The greatness & me - rasmus kellerman

-

Av josefine möllerström - 26 augusti 2010 21:21

Jag har typ inga bilder o lägga ut så ah. Imorrn är det skolfoto, jag hatar det! Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej! Eller hur jag ska se ut eller nånting, men det löser sej nog. Men om nån har något tips om vad man kan ha på sej, så kan ni ju skriva.

Idag hade jag fotboll och innebandyträning, det gick bra, men är helt slut nu. Ska nog snart gå och lägga mej. Imorrn är det DM-semi för flickor-97, jag får ju inte spela eftersom man inte så ha dispanser i DM. Men ska självklart dit o kolla, bilder kommer från matchen, tror jag. MEN HARE GOTT FOLK !

 

-

Av josefine möllerström - 25 augusti 2010 22:10

Idag började schemat, redan trött på skolan. 8an blit tuff säger dom.

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, men snart kommer det en frågestund iallfall.

 Imgn är det fotboll & innebandy träning!

På fredaaag är det skolfotoooooooo ;o

Jag typ HATAR det !

Men ahh , ehm ... juste, jag måste köpa present åt hanna, jag är så dålig på att köpa presenter, så försöker vara ute i tid så har jag mycket tid på mejj ;p

 Nu ska jag äta nachos o dricka fruktsoda ;DDDD

CHILLLLLAAAAAAAAAAAAAH !

pussssssssss, <3

   

-

Av josefine möllerström - 24 augusti 2010 23:16

Dålig uppdatering !

Men har bara inte orkat. Hade match idag i spöregnet mot SDFF, vann med 2-1.

Var på släda idag med klassen. Det var, SVVIIINKALLT !

Imorrn börjar vi gå efter schemat , ;(((((((((((

Vi har typ världens sämsta schema oxxå ;/

Men ahh, man får ta dagarna som dom kommer så blir det bra !

Hörs imorrn bitti eller på dan!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSssss ;*

 

Presentation

Hej! Jag heter Josefine Möllerström och jag är 14 år och bor på Alnö, Sundsvall. I den här bloggen kommer jag att skriva om min vardag, mode,foto , träning, vänner, några tävlingar m.m :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards